Факультет інформаційних технологій (ФІТ), УжНУ, м.Ужгород
2. Учасники:
студенти ВНЗ, що організувались в команду та зареєструвались на сайті hackyourmind.in.ua
команда повинна складатись рівно з 5 чоловік
3. Ментори:
сформована Організаторами команда спеціалістів, які надаватимуть інформаційно-консультаційні послуги командам-учасникам впродовж івенту та будуть оцінювати прототипи проектів, розроблених командами, обирати команду-переможця шляхом закритого голосування
ЗАВДАННЯ ХАКАТОНУ
Створення програмного продукту (production) за 24 години.
ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ
Тема хакатону оголошується за 1 годину до початку.
Командам дається рівно 1 година для вибору технологій, на яких буде реалізовано їх проект.
Для кожної команди на ресурсі hackyourmind.in.ua буде створено персональний кабінет, де буде така інформація:
назва команди
фото учасників команди
вікно live stream для 24-годинної трансляції
chat box для спілкування з вболівальниками та прихильниками команди
посилання на public repository (github або bitbucket)
посилання на сервер де буде хоститись робоча версія проекту
голосування за команду
посилання на сторінки в соцмережах (за потреби)
Рівно о 20:00 в день початку хакатону всі команди отримають доступ до своїх персональних сторінок на hackyourmind.in.ua, а також доступ до github або bitbucket та серверів.
ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
Переможець хакатону буде тільки один.
Оголошення переможця відбудеться через 48 годин від початку хакатону
Вибір команди-переможця буде включати:
кількість відгуків наданих команді на її персональній сторінці
рев’ю та оцінка коду Менторами
кількість відвідувань/скачувань готового продукту
потенціал використання та подальшого розвитку проекту
Рішення щодо переможців перегляду, оскарженню, роз'ясненню не підлягає.
ВИМОГИ ДО КОМАНД:
Команди працюють 24 години
Команди працюють самостійно, без залучення сторонніх програмістів, дизайнерів, системних адміністраторів.
Програмний код на public repository та програмний код на сервері повинен бути ідентичний.
Якщо команда порушила одну з вимог, вона буде дискваліфікована.
ПРАВО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
Права інтелектуальної власності на створені командами проекти в результаті їх участі у хакатоні належать виключно їх учасникам.
Організатори залишають за собою право оприлюднювати створені під час проведення хакатону проекти в засобах масової інформації із зазначенням авторів проектів.
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
Під час реєстрації для участі в хакатоні, учасники надають організатору свою згоду на обробку наданих при реєстрації і / або згодом при проведенні хакатону персональних даних, включаючи прізвище, ім'я, по батькові, номери засобів зв'язку та адресу електронної пошти.
Учасники хакатону погоджуються на 24-годинний livestream в мережі Інтернет.
Персональні сторінки команд будуть доступні для перегляду 26.10 о 20:00